بلوك سبك هبلكس سيپوركس بلوك سبك هبلكس سيپوركس .

بلوك سبك هبلكس سيپوركس

خريد و قيمت بهترين بلوك سبك ساختماني

مقاومت و عايق بودن ساختمان امر مهمي است كه اين روزها با وجود زلزله و ديگر مشكلاتي كه وجود دارد، بايد چاره‌اي انديشيد. يكي از اين اقدامات، استفاده از بلوك سبك است. بلوك سبك سيپوركس، هبلكس و.. بهترين نمونه از بلوك‌هاي سبك هستند.

به گزارش ايسنا به نقل از سيپوركس، اين روزها تعداد زيادي از مصالح ساختماني پا به عرصه وجود گذاشته‌اند كه هر كدام از آن‌ها مولفه‌ها و البته نقاط قوت مختص به خود را دارند. در اين ميان بلوك‌ها بيش از سايرين با استقبال مواجه شده‌اند؛ چرا كه مزاياي بسيار منحصر به فردي دارند. البته بايد عنوان كنيم كه همين مزيت‌هاي منحصر به‌فرد هم سبب شده تا انواع مختلفي از آن‌ها شكل گيرد. به گونه‌اي كه گاها اين تنوع بالا باعث سردرگمي مشتريان مي‌شود.

بلوك سيماني، بلوك ليكا، بلوك گچي، انواع بلوك‌هاي سبك AAC نظير بلوك سيپوركس، بلوك هبلكس، بلوك سفيد، بلوك پرين، بلوك سيلكس و كيبكس و… تنها بخشي از اين تنوع گسترده مي‌باشند. همين تنوع بالا هم سبب شده تا اغلب مشتريان به دنبال خريد و قيمت بهترين بلوك سبك ساختماني در اين ميان باشند؛ چرا كه همواره انتخاب بهترين مورد مي‌تواند گزينه‌اي كارساز باشد.

بايد عنوان كنيم كه صفت بهترين متناسب با نياز افراد حتي بودجه و نوع سازه آن‌ها متغير خواهد بود. ممكن است براي فردي كه در پي ساخت برجي چند طبقه است، بلوك‌هاي سبك اتوكلاو شده بتواند انتخاب مناسب باشد. حال اين كه براي ساخت يك ديوار باربر ممكن است مدل‌هاي سيماني بهينه‌تر باشند. شناخت و انتخاب بهترين بلوك سبك ساختماني ارتباط مستقيمي با شناخت شما از اين بلوك‌ها دارد.

انواع بلوك سبك ساختماني

قبل از اين كه بخواهيم بهترين بلوك‌هاي سبك ساختماني را معرفي كنيم، بايد بدانيد كه اين دسته از مصالح تنوع بسيار بالايي دارند. اين تنوع در حيطه‌هاي مختلفي نظير نوع مواد به كار رفته، ابعاد و اندازه، برند و... مي‌باشد.

بلوك سبك اتوكلاو شده AAC

بلوك سبك غالبا چگالي اندكي داشته و وزن آن‌ها نسبت به ابعادشان بسيار كم‌تر است. همين مورد هم باعث شده تا وزن كلي ساختمان را كاهش دهند. در اين ميان مدل‌هاي اتوكلاو شده را مي‌توان جزو محبوب‌ترين مدل‌هاي بلوك سبك ساختماني دانست. اين دسته از بلوك‌ها غالبا از تركيب موادي نظير پودر سيليس، آهك، سيمان، آب، خاك رس و موارد مشابه ايجاد مي‌شوند. تركيب كلي اين مواد با همديگر باعث ايجاد يك واكنش شيميايي مي‌شود كه مخلوط نهايي را به صوت يك كيك در مي‌آورد. ماده بدست آمده را در فرايند اتوكلاو هوادار مي‌كنند. اين هوا مي‌تواند در نهايت باعث ايجاد حباب‌هاي مختلف درون بلوك شود كه وزن آن را هم پايين مي‌آورد. از طرفي ديگر اين حباب‌ها مانع از انتقال صوت شده و فضاي آرام تري را فراهم مي‌كند. بلوك acc در برابر حرارت مقاومت بسيار بالايي از خود نشان مي‌دهند. همين مورد هم ميزان تقاضا براي خريد بلوك سبك را افزايش داده است.

بلوك سيپوركس يا بلوك سفيد سيپوركس

خريد و قيمت بهترين بلوك سبك ساختماني

بلوك سيپوركس را مي‌توان به عنوان يكي از محبوب ترين مدل‌هاي بلوك سبك در بازار دانست. اين دسته از بلوك‌ها در حقيقت نوعي از بلوك‌هاي اتوكلاو شده هستند كه بسياري آن را به عنوان بلوك acc سيپوركس هم مي‌شناسند.

ابعاد و اندازه اين بلوك‌ها متغير است. مقاومت در برابر انتقال حرارت، قيمت مناسب، ابعاد گوناگون، وزن اندك و... تنها گوشه‌اي از مزيت‌هاي بي‌نظيري است كه اين دسته از بلوك‌ها در بطن خود دارند. برهمين مبنا هم بوده كه بسياري از افراد به دنبال خريد بلوك سبك سيپوركس هستند.

بلوك هبلكس يا بلوك سفيد هبلكس

بلوك هبلكس را مي توان به عنوان يكي از بهترين و البته ايده‌آل‌ترين نوع بلوك‌هاي ساختماني دانست. دليل اين حجم از محبوبيت هم مزيت‌هاي ويژه‌اي است كه در بطن خود دارند. اين روزها كارگاه‌هاي متنوعي نسبت به ساخت بلوك سفيد هبلكس اقدام كرده‌اند. اين مورد نه تنها تنوع را افزايش داده، بلكه باعث كاهش قيمت شده است. لذا تعداد بيشتري از مشتريان به سمت خريد بلوك هبلكس هجوم آورده‌اند. بلوك سيپوركس هم از همه لحاظ مانند بلوك هبلكس مي‌باشد و تنها تفاوت اين دو بلوك در برند آن است.

بلوك پرين

بلوك‌هاي سبك پرين را مي‌توان به عنوان دسته‌اي ديگر از انواع بلوك‌هاي سبك در نظر گرفت. موضوعي كه باعث جذابيت اين دسته از مصالح شده، تنوع بالاي ابعاد و اندازه‌هاي آن است. به گونه‌اي كه اين روزها بلوك هاي پرين در طيف بسيار زيادي از طرح‌ها توليد مي‌شود.

بلوك سفيد

منظور از بلوك سفيد همان بلوك‌هاي سبك اتوكلاو شده مانند هبلكس، سيپوركس، پرين و... مي‌باشد.

با اين وجود بسياري از افراد با شنيدن نام اين دسته از بلوك‌ها دچار سردرگمي مي‌شوند. بسياري هم صرفا رنگ را ملاك قرار مي‌دهند.

به عبارت ساده‌تر هر بلوكي كه به رنگ سفيد باشد را در اين دسته بندي قرار مي‌دهند كه البته ساختاري كاملا اشتباه است؛ چرا كه با اين ترتيب بلوك‌هاي گچي هم در اين حيطه قرار مي‌گيرند كه عملا اشتباه مي باشد. لذا هر زمان نام بلوك سفيد را شنيديد، منظور از آن بلوك‌هاي اتوكلاو شده مي باشند.

خريد و قيمت بلوك سبك

خريد بهترين بلوك سبك ساختماني با مناسب‌ترين قيمت

حال كه با انواع بلوك سبك ساختماني آشنا شديد، يقينا مي‌توانيد به شيوه‌اي ساده‌تر گزينه مورد نظر خود را انتخاب نماييد. اما براي هر نوع از بلوك‌هاي سبك ذكر شده، طيف زيادي از عرضه كنندگان وجود دارد. هر كدام از اين عرضه كنندگان هم قميت مختص به خود را ارائه مي‌دهند. همين مورد باز هم مشتريان را گمراه مي‌كند.

منبع: ايسنا


برچسب: بلوك هبلكس,بلوك سبك,بلوك سيپوركس,انواع بلوك,بلوك عايق,بلوك aac،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۱:۱۵ توسط:فاطمه قاسمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :