بلوك سبك هبلكس سيپوركس بلوك سبك هبلكس سيپوركس .

بلوك سبك هبلكس سيپوركس

AAC 100 ساله سال شد.

AAC 100 ساله سال شد.

طبق مقاله اي كه سردبير مايكل فون آهلن در آلمان نوشته، توليد صنعتي AAC به اوايل قرن بيستم بازمي گردد. در سال‌هاي اوليه توسعه آن توسط محققان آلماني، چك، آمريكايي و سوئدي، پايه و اساس AAC را كه امروزه مي‌شناسيم و براي آن ارزش قائل هستيم، پايه گذاري كرد. معمار و مخترع سوئدي دكتر يوهان اكسل اريكسون در سال 1923 هنگامي كه متوجه شد كه خواص فعلي AAC از طريق اتوكلاو كردن مخلوط مرطوب سنگ آهك و تخته سنگ ايجاد شده است، به موفقيت واقعي دست يافت. AAC Worldwide صد سال موفقيت را به دكتر اريكسون و همه كساني كه وقف توسعه AAC هستند تبريك مي گويد!

بيشتر بدانيد: بلوك سبك

 AAC سازگار با محيط زيست

بلوك AAC يك ماده سازگار با محيط زيست است. با اين حال، خواسته هاي دنياي مدرن و بالاتر از همه، مراقبت از آينده، جستجو براي راه حل هاي جديد براي به حداقل رساندن اثرات منفي زيست محيطي را ضروري مي كند. اين مقاله راه حل هاي انتخاب شده براي استفاده از مواد زائد و محصولات جانبي از تكنيك هاي ديگر در توليد AAC را با در نظر گرفتن خطرات و محدوديت هاي بالقوه ارائه مي دهد. همچنين توجه به استفاده از ضايعات AAC در روش‌هاي ديگر، عمدتاً به عنوان جايگزين سيمان يا افزودني بتن، جلب شد.

خط  توليد جديد بلوك هاي AAC براي Bauroc در لتوني

Bauroc، بزرگترين توليد كننده AAC در شمال اروپا با سه كارخانه AAC، اخيرا پروژه سرمايه گذاري براي افزايش ظرفيت توليد در Ogre، لتوني را نهايي كرده است. به منظور دور شدن از پالت سازي دستي، كارخانه در لتوني به يك خط تخليه و بسته بندي كاملاً جديد براي بلوك هاي AAC مجهز شده است كه هم ايمني و هم ظرفيت كارخانه را افزايش مي دهد.

هفتمين كنفرانس بين المللي بلوك اتوكلاوشده AAC  در لهستان

انجمن توليدكنندگان بتن لهستان خوشحال است كه هفتمين كنفرانس بين المللي بتن هوادهي اتوكلاو شده در پراگ، جمهوري چك اعلام مي كند. اين كنفرانس تحت حمايت انجمن بتن هوادهي اتوكلاو شده اروپا (EAACA) برگزار شد. در اين كنفرانس كارشناسان بين المللي متعددي از موسسات علمي، توليد كنندگان AAC، تامين كنندگان مواد خام، توليد كنندگان كارخانه AAC و انجمن ها گرد هم خواهند آمد.

بخوانيد: هبلكس

پانل هاي چوبي AAC

ايالات متحده سنت ساختمان سازي خاص خود را دارد. الوار به راحتي در دسترس است و براي تعداد زيادي از خانه ها استفاده مي شود. اخيراً آمريكايي‌ها به فراتر از مرزها نگاه كرده‌اند و ماده‌اي پيدا كرده‌اند كه ساختار چوب را كاملاً تكميل مي‌كند. چارلز پاترنو، بنيانگذار AAC East يكي از اين افراد است. در ابتدا، شركت او محصولات AAC را در ايالات متحده خريداري و توزيع مي كرد. به زودي، آنها تصميم گرفتند كارخانه توليد خود را در كاروليناي جنوبي راه اندازي كنند. با همكاري نزديك با Wehrhahn، اين كارخانه ساخته شد، راه اندازي شد و اكنون بلوك ها و پانل هاي AAC را توليد مي كند.

 منبع: siporex.ir


برچسب: بلوك هبلكس,بلوك سبك,بلوك سيپوركس,انواع بلوك,بلوك عايق,بلوك aac،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۷:۴۴ توسط:فاطمه قاسمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :