بلوك سبك هبلكس سيپوركس بلوك سبك هبلكس سيپوركس .

بلوك سبك هبلكس سيپوركس

گونياي سيپوركس

گونياي سيپوركس

يكي از ابزارهاي كاربردي در صنعت ساختمان سازي، استفاده از گونيا بلوك است. خيلي از اوقات در ديوارچيني نياز است كه بلوك ساختماني را به طور صاف و دقيق در سايز خاصي استفاده كنيم و سايز استاندارد بلوك به كارمان نمي آيد؛ به همين منظور از گونياي سيپوركس به عنوان ابزاري براي يكدست بريدن بلوك سبك (بلوك aac) استفاده مي شود. جنس اين محصول از فلز ساخته شده و از مقاومت و كيفيت بالايي برخوردار است.

هنگام استفاده از گونيا برش بلوك با سرعت و دقت بيشتري انجام خواهد گرفت و به راحتي مي توانيد از آن استفاده نماييد. روش استفاده از گونيا بدين صورت است كه حين كار برش بلوك با اره دستي، بايد گونيا را روي بلوك قرار داده و پس از قرارگيري صحيح روي آن، به كمك اره دستي برش را انجام دهيد.

همچنين از مزاياي ديگر اين محصول اين است كه موجب كاهش پرتي بلوك مي شود. در برش بلوك ها با استفاده از اره دستي احتمال اين كه بلوك به طور نامساوي و كج بريده شود، وجود دارد. به همين دليل خريد گونياي برش بلوك سيپوركس پيشنهاد مناسبي براي راحتي كار شما خواهد بود.

چنانچه نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتري در رابطه با اين محصول داشتيد با 02188780480 در تماس باشيد تا از مشاوره رايگان بهره مند شويد.

براي اطلاع از جديدترين اخبار ما را در كانال تلگرام (siporex.ir) و اينستاگرام (siporex.ir) دنبال كنيد.


برچسب: گونيا,گونيا بلوك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۲:۲۶ توسط:فاطمه قاسمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :